συνταγή αμυγδαλόγαλου Μια καλή πηγή πρωτεϊνών, ασβεστίου, μαγνησίου, μαγγανίου, βιταμινών Ε, Β2, Κ, με ιδιότητες που προστατεύουν την καρδιά, καλά λιπαρά, που βοηθούν στον έλεγχο του βάρους, της γλυκόζης στο αίμα

  
Η συνταγή του γάλακτος από αμύγδαλα είναι από τις πιο αγαπημένες μου γι'αυτό το λόγο θα είναι εκείνη που θα ξεκινήσει την νέα ενότητα του blog Συνταγές Θωράκισης Ανοσοποιητικού Συστήματος.
 Γάλα αμυγδάλου λοιπόν. Μια καλή πηγή πρωτεϊνών, ασβεστίου, μαγνησίου, μαγγανίου, βιταμινών Ε, Β2, Κ, με ιδιότητες που προστατεύουν την καρδιά, καλά λιπαρά, που βοηθούν στον έλεγχο του βάρους, της γλυκόζης στο αίμα και μας δίνουν ενέργεια.


σπιτικό αμυγδαλόγαλο


 Το κόλλημα με το γάλα και το ασβέστιο το έχω ξεπεράσει προ πολλού. Υπάρχουν πολύ πιο καλές πηγές ασβεστίου για τον οργανισμό, που είναι και πιο εύκολα απορροφήσιμες. Όπως, μπρόκολο σουσάμι, σαρδέλες, γαύρος, αθερίνα και φυσικά οι ξηροί καρποί.

Το να το αγοράσω έτοιμο το έχω απορρίψει, μιας και δεν μου αρέσει καθόλου η γεύση του.
  Για να είμαστε ακριβείς δεν είναι μόνο το γάλα αμυγδάλου μια καλή τροφή χωρίς λακτόζη με γήινη γεύση που προσφέρει απαραίτητα ιχνοστοιχεία και καλά λιπαρά που δίνουν θρέψη στον οργανισμό. 
  Είναι και το γάλα από καρύδια, φουντούκια, κάσιους, σησάμι, ρύζι, καρύδα. Όλα γίνονται με τον ίδιο τρόπο και είναι εξαιρετικά στη γεύση. Το κάθε ένα με τα δική του ξεχωριστή γεύση από τον καρπό που προέρχεται.

Θα χρειαστούμε:

1 κούπα αμύγδαλα ωμά και ανάλατα
4 κούπες εμφιαλωμένο νερό ή νερό που γνωρίζουμε ότι δεν έχει διάφορα πρόσθετα.

Εκτέλεση: 

  Βάζουμε τα αμύγδαλα σε νερό για έξι με οκτώ ώρες να μουλιάσουν.
Τα στραγγίζουμε και τα τοποθετούμε με το εμφιαλωμένο νερό στο μπλέντερ και τα χτυπάμε για ένα με δύο λεπτά.

  Κατόπιν περνάμε το γάλα μας από ένα σουρωτήρι ή μια λεπτή μουσελίνα ή
από ένα τουλοπάνι.


  Για να το γλυκάνουμε μπορούμε να προσθέσουμε λίγο μέλι, ή χουρμάδες ή λίγη κανέλα ή βανίλια.Για μια έξτρα δόση ασβεστίου μπορείτε να προσθέσετε και λίγο ταχίνι.
  Ο πολτός του αμυγδάλου που θα σας περισσέψει δεν πετιέται φυσικά. Οι χρήσεις είναι πολλές. Κάποιες ιδέες βοηθητικές: 


  •  Να τον απλώσουμε σε αντικολλητικό χαρτί και να τον στεγνώσουμε σε προθερμασμένο φούρνο στον αέρα στους 45°C για 3 – 4ώρες ή για 2 ώρες στους 65°C. Μπορούμε να βάλουμε το μείγμα σε κέϊκ, μπισκότα, κρέπες πρωϊνού, σε μια συνταγή για σπιτικό ψωμί, στα δημητριακά μας το πρωϊ ή και σε σαλάτες.
  •  Μπορούμε να ανακατέψουμε 2 φλυτζάνια πολτό αμυγδάλου (υγρός όπως θα είναι μετά το αμυγδαλόγαλα, χωρίς στέγνωμα), με ¾ φλυτζανιού τριμμένη καρύδα, λίγο μέλι, λίγο εκχύλισμα βανίλιας και μια πρέζα αλάτι. Πλάθουμε σε μπαλάκια και τα διατηρούμε στο ψυγείο. Ένα υγιεινότατο σνάκ που θα σας χορτάσει.

  Παρακολουθήστε σε video την παρασκευή αμυγδαλόγαλου

Προσοχή αν υπάρχει αλλεργία σε ξηρούς καρπούς δεν πρέπει να καταναλώσετε ούτε το γάλα τους. 

 Περιμένω και τις δικές σας συνταγές τις οποίες μπορείτε να μου στείλετε με e-mail η να χρησιμοποιήσετε την φόρμα επικοινωνίας του blog. Αν σας άρεσε η συνταγή μοιραστείτε την στο facebook με το κουμπάκι  από κάτω γιατί η γνώση πρέπει να μοιράζετε!
Stay connected
Κάντε like στην σελίδα μας στο facebook 

Απαγορεύεται ρητά η αντιγραφή όλου ή μέρος του περιεχομένου και των φωτογραφιών της ιστοσελίδας χωρίς την έγκρισή μας.
Share To:

Toula- lol moms

Το blog των lol mommies σας περιμένει να το ανακαλύψετε!Ταξιδέψτε μαζί μας, δείτε προτάσεις και κριτικές, γελάστε, συγκινηθείτε, ενημερωθείτε και δημιουργήστε με μια πιο lol ματιά!!!

Άφησε το σχόλιο σου :

2 comments so far,Add yours

Αν έχετε κάτι να μας πείτε και θέλετε όλοι οι αναγνώστες να διαβάσουν την γνώμη σας Σχολιάστε....